Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Adataim

 

 

 

helemba-hegy.jpg

schwalbe.jpg

Farkas László [Laci] Gépészmérnök

Születési hely, év: Tata, 1985.

Névnap: június 27.

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelv: német

Végzettség: okleveles gépészmérnök

Egyéb kompetenciák: B-kategóriájú vezetői engedély, homlokvillás targonca és járműre szerelt daru kezelő, C-kat. belvízi nagyhajó vezető, ADN szakértő.

Bemutatkozás:

Ezt csinálom, mikor dolgozom: Növelem a nemzeti összterméket.
Ezt csinálom, mikor nem dolgozom: Csavargok, bütykölök. Mint mindig.
Állatok: Cicák.

Gondolataim:

Kopjafát tegyetek a fejemhez, ne keresztet!
Az öreg fát tisztelem, a nagyra nőtt gazt nem.
Az igazság egy rossz nő: egy kicsit mindenkié, de igazán senkié.
Az idő így is úgy is eltelik, csak nem mindegy hogyan.
Minden kapcsolat alapja a bizalom.
 
"Pogánynak tartanak mert nem tűröm a papok hatalmát;
Bűnt kiáltanak hol szabadságát védi az ország!"
(Koppány Vezér)

Hajós gondolatok:

Egy hajó akkor vész el ha lemondanak róla. Nincs túl öreg hajó.

"A hajó neve hordozza önmaga, utasai és gazdája sorsát."
"A téli időszak nem kedvez a hajózásnak."
"A kapitány nem fázik, csak érzékeli a hideget."
"A hajós ember azért nem iszik vizet, amiért a vasutas sem eszi meg a sínt!"
"A hajógyárban elsősorban nők kezelik a darukat, azon vélemény alapján, hogy feszült helyzetekben a nők higgadtabbak maradnak."
"A hajóépítő saját és barátai munkaereje, szervezőképessége és kitartása által tudja jelentősen csökkenteni a hajótulajdonossá válás egyébként nem mindenki által megfizethető költségeit."
"Az én életem hajóján én vagyok a kapitány."
 
"A marinában, horgonyzó helyeken természetesen klikkek alakulnak ki (sokszor nemzetek és korosztályok szerint). A franciák mindig együtt vannak, az okot nem tudom, talán a hozzám hasonló szörnyű angoljuk miatt. A szóló vitorlázók is sokszor együtt vannak, mivel van közös téma. A harmadik klikk az alkoholisták, ők délutántól estig a bárban vannak jó társaság, ez a klikk nyitottabb az átlagosnál. :)" Méder Áron Jachtnaplójából - Fiji, 2008.06.18. (622. nap)
 
James Lovelock a klímaváltozásról: „Jövőnk ahhoz hasonlítható, mintha egy kellemes kirándulóhajón tartózkodnánk a Niagara-vízesés felett, nem tudva hogy a motorok nemsokára felmondják a szolgálatot”

Németül beszélek, ennyit az angol nyelvtudásomról (szóval nem mindegy hogy schießen vagy scheißen):
- Mayday, mayday. Hello, can you hear us? Can you hear us? Can you **** over. We are sinking, we are sinking.
- hello, this is a German coast-guard
- we are sinking! we're sinking!
- what are you thinking about?

Kapcsolat:

Cím: Magyarország, Neszmély.
Bővebben drótpostán lehet érdeklődni: dunaviz@gmail.com

Iskolák:

2008. szept. - 2012. dec.
egyetem
 
2000. szept. - 2005. jún.
Eötvös József Gimnázium Magyarország, Tata
középiskola
 
1996. szept. - 2000. jún.
Vaszary János Általános Iskola Magyarország, Tata
általános iskola felső tagozat
 
1993. szept. - 1996. jún.
Jázmin Utcai Általános Iskola Magyarország, Tata
általános iskola alsó tagozat
 
1992. szept. - 1993. jún.
Vaszary János Általános Iskola Magyarország, Tata
általános iskola alsó tagozat

Munkahelyek:

2018. augusztusától - Gépészeti vezető
Tatai Szakaszmérnöksége
Védelmi beosztásban: Gépész
Jégvédekezésben: Jégromboló csoport tagja
 
2015. aug. - 2018. aug. - Hajózási üzem vezető
Műszaki Biztonsági Szolgálat
Gönyűi Hajózási Üzem vezető
Védelmi beosztásban: Vízi szállítási- és jégromboló csoport vezető
 
2015. márc. - 2015. júl. - Területi koordinátor
Nemzeti Művelődési Intézet Magyarország, Tatabánya
 
2014. okt. - 2014. nov. - Acélszerkezeti művezető
ASG gépgyártó Kft. Magyarország, Tatabánya
 
2013. márc. - 2014. szept. - Technológus
Sáhó Fémforgácsoló Kft. Magyarország, Baj
 
2011. júl. - 2011. aug. - Gyakornok
Komáromi Hajógyár Felvidék, Komárom
Második szakmai gyakorlatomat a Komáromi Hajógyárban tölthettem. Maradandó élmény volt, nagyon jól éreztem magam! :)
 
2010. júl. - 2010. aug. - Gyakornok
Perfekt Motorfelújítás Kft. Magyarország, Tata
Gépészhallgatóként komolyabb betekintést nyerhettem a belsőégésű, dugattyús motorok meghibásodásának orvoslásába.
 
2006. szept. - 2007. febr. - Alkalmazott
EOK Hungária Kft. Magyarország, Tata
 
 

Megjegyzés: Ez a bejegyzés a valamikor létező iwiw-es publikus oldalam alapján készült amit az iwiw.hu/dunaviz címen lehetett elérni. Szerintem nagy kár az iwiw-ért, az oldal ötlete a maga korában egyedülálló magyar találmány volt és nagyon jól lehetett használni telefonkönyv helyett. Vesztét talán az okozta hogy nem fordították le angolra, meghívóval lehetett csak regisztrálni és a végén nagyon sok fölösleges alkalmazás lassította. Jelenleg használt közösségi oldalam: facebook.com/dunaviz